مکس الگری : من می دانم چه چیزی برای یوونتوس نیاز است نه شما

مکس الگری : من می دانم چه چیزی برای یوونتوس نیاز است نه شما

مکس آلگری پس از شکست 0‐0 یوونتوس مقابل جنوا، عصبانی شد و گفت من یک مربی هستم، آنچه را که مردم می‌گویند دنبال نمی‌کنم یا جرأت نمی‌کنم به یک روزنامه‌نگار بگویم چگونه کارش را انجام دهد.

 

در نیمه اول به دلیل اهمیت مسابقه، نیاز به پیروزی کمی تنش وجود داشت، بنابراین ما کمی محدود بودیم. نیمه دوم شرایط بهتری بود، ما چندین موقعیت خوب داشتیم، اجازه ندادیم جنوا شوت بزند، بنابراین باید نکات مثبت این عملکرد را هم در نظر بگیریم.

 

یوونتوس تنها یک برد از هشت بازی اخیر خود در سری A کسب کرده و در مجموع هفت امتیاز کسب کرده است.

 

این نباید تنش ایجاد کند، فقط باید یک احساس مسئولیت ایجاد کند، زیرا ما باید این مقام را در لیگ قهرمانان کسب کنیم و اگر اشتباه نکنم، ما به 11 امتیاز از 9 بازی نیاز داریم و باید به آن ایمان داشته باشیم.

 

وقتی آلگری بیشتر تحت فشار قرار گرفت که او از تغییر سیستم 3‐5‐2 ترس دارد:

 

ما در رتبه سوم جدول هستیم. آیا می دانید چگونه مربی شوید؟ من نمی دانم چگونه روزنامه نگار باشم. من از آنچه مردم می گویند پیروی نمی کنم، آنچه را که برای تیم مناسب است انجام می دهم. من جرات ندارم به یک روزنامه نگار بگویم چگونه کارش را انجام دهد. پس به من نگویید چگونه کار خود را انجام دهم. من می دانم چه سیستمی را استفاده کنم.

 

چگونه در 19 راند اول 46 امتیاز کسب کردیم؟

 

همان پاسخ است اگر سوال هوشمندانه تری از من بپرسید، من جواب هوشمندانه تری می دهم. وظیفه شما این است که از من سؤال بپرسید، سپس کسانی هستند که می فهمند و کسانی که نمی فهمند.

 

او افزود:

 

شاید من اشتباه می کنم که از سه مهاجم استفاده نمی کنم، شاید هم درست می گویم. من از کاری که بچه ها امروز انجام دادند راضی هستم و این نقطه شروع خوبی برای 9 بازی بعدی است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: